Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ > 5.1 MATEŘSKÁ ŠKOLA SOUSTAVNĚ ZÍSKÁVÁ INFORMACE O POSUNECH VÝSLEDKŮ KAŽDÉHO DÍTĚTE VE VŠECH VZDĚLÁVACÍCH OBLASTECH A REAGUJE NA NĚ VHODNÝMI PEDAGOGICKÝMI OPATŘENÍMI.

5.1 Mateřská škola soustavně získává informace o posunech výsledků každého dítěte ve všech vzdělávacích oblastech a reaguje na ně vhodnými pedagogickými opatřeními.


Škola se zjištěnými vzdělávacími výsledky dlouhodobě cíleně zabývá a dokáže z nich podle potřeby přijímat efektivní opatření ke zlepšování vzdělávacích výsledků dětí, která využívá i při tvorbě IVP nebo PLPP. Vedení školy a pedagogové průběžně uplatňují sdílený ucelený systém k získávání aktuálních informací o výsledcích vzdělávání každého dítěte a sledování jejich vzdělávacího pokroku. Tento systém je vhodně nastaven vzhledem k podmínkám školy a potřebám dětí a umožňuje škole vyhodnocovat objektivní informace o výsledcích a pokroku všech dětí. Účinnost přijatých opatření škola pravidelně vyhodnocuje na všech úrovních řízení pedagogického procesu.